-
1.Przejdź do zakładki Prześlij zgłoszenie
Wejdź w zakładkę Prześlij zgłoszenie znajdującą się w górnym pasku menu.
-
2.Jeśli korzystałeś już z serwisu, zaloguj się na swoje konto.
Jeśli korzystałeś już z serwisu, zaloguj się na swoje konto korzystając z opcji w prawym bocznym menu. Jesteś nowym użytkownikiem? Rejestracja nastąpi w trakcie dodawania zgłoszenia.
-
3.Wybierz interesujący Cię pakiet - pamiętaj, że 1 zł to jeden spam do zgłoszenia.
W zależności od liczby maili, które chcesz nam przesłać, wybierz interesujący Cię pakiet – pamiętaj, że 1zł to jeden spam do zgłoszenia.
-
4.Uzupełnij dane wymagane w formularzu.
Aby zgłosić nam swój spam, uzupełnij dane według punktów podanych w formularzu.
-
5.Zapłać za zgłoszeniekorzystając z płatności online.
Nasz system obsługuje szybkie płatności internetowe, zapłać za zgłoszenie wybierając jedną z dostępnych metod płatności.
-
6.Wyślij nam kopię spamu na wygenerowany przez system unikatowy adres email.
Po płatności w ciągu kilku minut na Twoim koncie pojawi się unikatowy adres email, użyj go w celu przesłania nam kopii spamu, który właśnie zgłosiłeś.
Każde zgłoszenie zostanie ocenione pod kątem formalnym:
Pozytywna ocena
zgłoszenie pojawi się w zakładce Zaakceptowane po ocenie, gdzie oczekiwać będzie na nadanie mu statusu sprawy
po zgrupowaniu w sprawy zgłoszenia przeciwko temu samemu podmiotowi odpowiedzialnemu trafią do zakładki Do opłaty
za przekazanie każdej sprawy do prawnika i przygotowanie roszczenia zapłacisz 19zł (koszt listów poleconych, koperta, papier, toner)
w zakładce W realizacji znajdują się sprawy przekazane kancelarii, wysłanie roszczenia nie gwarantuje przyznania odszkodowania, rozpatrzenie sprawy może potrwać od 30 dni do 6 miesięcy
Negatywna ocena
zgłoszenie znajdziesz w zakładce Odrzucone wraz z powodem, dla którego nie przeszło oceny
odrzuconych zgłoszeń nie przekazujemy do prawnika